Saturday, December 29, 2012

Gambar-gambar dalam Legoland



salah sebuah roller coster di sini


bandar mini yang dibuat dari lego - model Kuala Lumpur

model Singapore
Thailand

Brunei
<
Bali, Indonesia
Filipina
Beijing
Putrajaya
Taj Mahal, India
Johor Bharu

8 comments:

  1. taktau la betul ker tak kira,tapi aku dengar banyak komen negatif pasal legoland nih...salah satunya,orang ramai sangat sampai tak boleh main apa.abis masa dekat beratur jer...yang positif nya,tempat ni memang cantik :)

    ReplyDelete
  2. memang betul pun...time musim cuti skrg ni memang terlampau ramai dan banyak buang masa beratur je. biasanya baris dalam 20-30 minit untuk sesuatu permainan. Yg paling lama sekali filem 4d tu sampai ada yg baris lebih 1 jam.

    ReplyDelete
  3. masih belum ada rezki nak pergi. biasa la tu..tempat perlancongan .. memang la ramai. kalau pergi ke USS lagi la lama que..lagi berjam2.. kalau ada fastpass sng skit ..tapi duit pun guna bnyk. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kawan sanggup beli fast pass tu...memang tak payah tunggu, ada duit kalau sanggup boleh la

      Delete
  4. alalala comel2 je weh ride nye

    ReplyDelete
  5. banyak saya dengar komen orang yang pergi sini cakap panas... pastu tak banyak mainan dan tak berbaloi ngan tiket yang dibayar. Tapi nanti nak pergi tengok sendiri daripada dok dengar orang cakap...

    ReplyDelete
  6. elok pegi bukan musim cuti sekolah...kebanyakan yg complain ialah yg pegi bulan 12 ni time weekend...yg pergi wakyu lain rasanya takde masalah

    ReplyDelete