Thursday, February 3, 2011

Tune hotel Kota Bharu

Inilah dia hotel yg menjadi pilihan kami semasa di Kota Bharu. Hotel ni baru je siap dan dibuka dari beberapa minggu lepas sebab tu ramai yg masih tak tau wujudnya hotel ni. Kelebihan hotel ni ialah harganya harganya yg sangat2 murah tetapi keadaan biliknya setaraf hotel 3 bintang cuma agak sempit je. kedudukannya sgt strategik iaitu di belakang KB Mall.

Harga paling rendah ialah RM45.00 tak termasuk aircond, pakej channel tv dan lain2.Kalau nak yg lain2 boleh tambah mengikut keperluan sendiri seperti tv RM10.00, air cond RM13.00 dan lain2 lagi lah. Aircond tu tak perlu pun sebab biliknya mmg dah sejuk dan kipasnya memang laju. Harga semurah ni mana nak cari kat tempat lain....hotel bajet pun kalah.

Tune hotel yg baru siap dibina
ruang lobby
bilik yg selesa walaupun agak kecil
pemandangan dari bilik hotel





4 comments:

  1. BILIK YANG CANTIK...

    ReplyDelete
  2. memang cantik....sangat selesa dan murah

    ReplyDelete
  3. parking kt tune hotel kena caj x??

    ReplyDelete