Saturday, August 4, 2012

Buka puasa di Heritage hotel, Ipoh

Kali ni berbuka puasa dengan rakan-rakan sekerja di Hotel Heritage, Ipoh. Dengar kata setiap tahun buffet Ramadhan kat hotel Heritage ni yg paling best. Tapi rasanya makanan tahun ni tak lah sebegitu banyak macam yg dikatakan. Tambah pulak buffet kali ni penuh sampai kami terpaksa duduk berpecah-pecah walaupun dah booking awal-awal. Tapi nasib baik la ada gak kambing panggang. Oleh kerana sampai sini dah lewat dan teralu khusyuk makan tak ingat dunia, maka tak sempat pun nak amik gambar-gambar makanan ke apa. Yang sempat ambik, muka2 tengah kenyang je..haha.






gambor desert je...yg main sumua dah licin

antara yg sempat bergambar....yg lain dah balik
kekenyangan


Buffet Ramadhan heritage hotel, ipoh
Tempat: Heritage hotel Ipoh, jalan Tambun
Harga  : RM43.oo seorang




13 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. salam perkenalan dan salam ramadhan dr cikguu,,,cm

    ReplyDelete
  3. hang nie kuat betul makan angin sehingga timbul soalan nak tanya.hang nie keja apa sebab mesti selalu kena amik cuti kalau nak selalu pegi makan angin ??

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh..., lauk pauknya enak betul lah ni bro !

    ReplyDelete
  5. ooo...seronoknye tjumpa blog ni masa tgh cari tmpt buffet ramadhan sekitar ipoh sbb dh bosan sgt xjumpa tmpt mkn best dr kuala kangsar - ipoh..rupanya byk sgt tmpt mkn best2 jugak kat ipoh ni..tq for the info

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat ipoh ni mmg banyak buffet ramadhan. Selain hotel, kat restoran2 pun banyak gak buat buffet ramahdan

      Delete
  6. thanks...selamat hari raya gak =)

    ReplyDelete


  7. fantastic post and Thanks for sharing this info. It's very helpful.
    heritage hotel in jaipur

    ReplyDelete