Monday, July 18, 2011

Melawat Kellis caslte di Batu Gajah

Minggu ni tak tau nak buat apa....niat hati nak kluar makan je...tengah-tengah makan kat Tesco Station 18 haritu tetiba lak terpikir nak melawat Kellis Castle kat Batu Gajah....dah semua setuju kami pun pegi jela...senang tak? haha...memang selalu macam ni pun, nak pegi mana-mana ikut suka hati je

Kellis castle terletak di antara jalan Batu Gajah menuju ke Gopeng tak jauh je dari Pekan Batu Gajah...bayaran masuk RM4.oo seorang. Tempat ni sesuai gak untuk bergambar terutamanya untuk pasangan pengantin dan jurugambar profesional...masa kitorang pegi pun memang banyak pasangan pengantin bergambar di sini...

depan pintu masuk

antara tempat popular untuk shoot foto

ke bilik bawah tanah...dalam bangunan ni banyak gak bilik dan terowong bawah tanah rahsia

menuju ke menara tingkat 3 dan 4

bersantai di atas bumbung

pemandangan dari atas sekali

Gambar-gambar di sekitar Pekan Batu Gajah di malam hari....

menara jam
kawasan pentadbiran daerah Batu Gajah



4 comments:

  1. dah dtg untuk buat photoshoot jugak !
    hehe

    ReplyDelete
  2. sesuai kan tempat ni untuk photoshoot...

    ReplyDelete
  3. nice place to visit once in a while :)

    ReplyDelete