Thursday, July 5, 2012

Menikmati Mc Cafe di McD Kota Damansara - Mc cafe pertama di Malaysia

Baru-baru ni masa di KL, berpeluang menikmati Mc Cafe di McD kota Damansara. Mc Cafe ni merupakan yg pertama di Malaysia dan baru je diperkenalkan beberapa minggu lepas. Sebelum ni pernah minum Mc Cafe dan pancakenya masa di Singapore. Minuman mc cafe macam capucino, mochiato, dan cafe latte memang sedap. Mc cafe ni dah lama ada negara lain seperti Singapore, Thailand dan Indonesia dan baru sekarang nak masuk Malaysia...huhu. dan yg peliknya set kat singapore tu lagi murah dari kat sini.Yang pasti rasa kopi diorang terutama capucino lagi sedap dari di stabuck dan coffee bean..tak tau la kalau bagi orang lain mungkin lain kot. Yang pastinya memang minat betul minum kopi ni terutama di Mc cafe.

excited










6 comments:

  1. wah...kt KD...boleh la pergi nnt?? tp kt area mana???

    ReplyDelete
  2. tak tau la area mana...orang yg bawa. cek la kt google map

    ReplyDelete