Saturday, June 11, 2011

Pemandangan KL dari Bukit Ampang

Minggu ni ramai betul orang kahwin, maklumlah cuti sekolah. Yang bagusnya dapat gak bejumpa dengan kawan-kawan lama dan berjalan di sekitar KL ni. Salah satu tempat yg dilawati kali ni ialah Bukit Ampang. Dari sini boleh tengok pemandangan sebahagian Kuala Lumpur. Ramai gak orang melepak di sini dan kat sini pun banyak gerai-gerai makanan.




Kebetulan pula masa kitorang sampai dah dekat pukul 7. Jadi kitorang amik la kesempatan tengok matahari terbenam. Cantik sangat Kuala Lumpur waktu tu tengok dari sini. Memang tak sia-sia datang sini






2 comments:

  1. Memang cantik alam ciptaan Allah.

    ReplyDelete
  2. Betul tu...tinggal manusia je yg kena pendai jaga

    ReplyDelete