Wednesday, May 4, 2011

Cameron Highland di waktu malam

Cuti 1 Mei baru ni pegi ke Cameron highland...tapi waktu tu jalan jam sangat teruk....betolak dari Ipoh pukul 5 kira-kira pukul 8 baru sampai ke pekan Brinchang. Jadi kali ni hanya sempat menikmati malam hari di Cameron Highland sebab malam tu jugak nak betolak balik ke Ipoh.. Cameron Highland waktu cuti ni sangatlah sesak dengan pelancong.

sampai sini dalam pukul 6...waktu ni tak jam lagi

dekat pukul 8 baru sampai Brinchang
makan dulu
jalan-jalan
Brinchang night market
macam-macam ada
Pekan Brinchang
 On the way balik singgah sekejap di kedai bunga....waktu tu dah pukul 11 lebih....singgah je tak beli pun...






6 comments:

  1. Saya kalau ke Cameron sekurang-kurangnya tiga hari, memang tak puas kalau sehari je.. bukan berjalan-jalan sangat pun tapi bersantai dan relaks

    ReplyDelete
  2. betul2....memang tak pua puas kalau pegi sekejap2...

    ReplyDelete
  3. pasar brinchang mmg best..

    ReplyDelete
  4. so cold...

    pasar brincang meriah...kalau makan, lagi best kat tanah rata

    ReplyDelete